Τηλ. παραγγελίες: 2610 330 492 (Δευ-Παρ 10:00–18:00)

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

ΠΩΣ ΚΑΝΩ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ;

Αφού δείτε αναλυτικά τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν και επιλέξετε το χρώμα και μέγεθος, τα προσθέτετε στο καλάθι πατώντας κλικ πάνω στο εικονίδιο ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ. Για να δείτε το καλάθι σας και να προχωρήσετε στην ολοκλήρωση της παραγγελίας τοποθετείτε τον κέρσορα πάνω δεξιά στο εικονίδιο του καλαθιού και πατάτε κλικ μέχρι να εμφανιστεί μια μικρή προεπισκόπηση της παραγγελίας σας και πατάτε την ένδειξηΠΡΟΒΟΛΗ ή κάνετε κλικ πάνω στην ένδειξηΑΓΟΡΑ.

Έχετε την δυνατότητα να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας είτε ως επισκέπτης συμπληρώνοντας τα απαραίτητα πεδία που ζητούνται, είτε εάν έχετε λογαριασμό μέσω αυτού απλά βάζοντας το email και το συνθηματικό σας. 

Συμπληρώνετε τα στοιχεία αποστολής και τα στοιχεία χρέωσης, όπως θα σας ζητηθούν. 

Επιλέξτε τον τρόπο πληρωμής που επιθυμείτε με κάνοντας ''κλικ'' στο λευκό κυκλάκι που εμφανίζεται δίπλα από κάθε μέθοδο πληρωμής, αποδεχθείτε τους όρους χρήσης κάνοντας κλικ στο τετραγωνάκι που εμφανίζεται δίπλα και ολοκληρώστε την παραγγελία σας.

Με την επιτυχή ολοκλήρωση θα δείτε ένα μήνυμα επιβεβαίωσης στην οθόνη σας.

Θα σας σταλεί στην διεύθυνση του email όπου δώσατε, μια προεπισκόπηση της παραγγελίας που μόλις κάνατε.


ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ;

Διαθέτουμε τα παρακάτω μέσα πληρωμής:

Αντικαταβολή (ο πελάτης θα επιβαρύνεται με χρέωση 1,80 ευρώ συμπεριλαμβάνεται ΦΠΑ 24%).

Πιστωτική/Χρεωστική κάρτα (VISA, MASTERCARD, ΜAESTRO, MASTERPASS) Τυχόν έξοδα διατραπεζικής συναλλαγής, βαρύνουν τον πελάτη.

Τραπεζική Κατάθεση

ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ:

IBAN: GR 1401 1078 5000 0078 5401 22914

Δικαιούχος: Αβραμόπουλος Ανδρέας


ALPHA BANK:

ΙΒΑΝ: GR 0401 4065 3065 3002 0020 05715

Δικαιούχος: Αβραμόπουλος Ανδρέας


Η τραπεζική κατάθεση θα πρέπει να πραγματοποιηθεί εντός 48 ωρών από την καταχώρηση της παραγγελίας. Εάν η κατάθεση των χρημάτων δεν πραγματοποιηθεί εντός 48 ωρών, η παραγγελία ακυρώνεται αυτόματα χωρίς προειδοποίηση. Μετά την κατάθεση χρημάτων παρακαλούμε να μας αποστείλετε το αντίγραφο της κατάθεσης με email στο info@versuscollection.gr. 


Εάν η κατάθεση εκτελεστεί από διαφορετική τράπεζα, ο χρόνος επιβεβαίωσης μεταφοράς χρημάτων αυξάνεται κατά δύο εργάσιμες ημέρες από την ολοκλήρωσή της. Σε αυτήν την περίπτωση η αποστολή της παραγγελίας θα πραγματοποιηθεί μετά την επιβεβαίωση της καταβολής


Τυχόν έξοδα διατραπεζικής συναλλαγής, βαρύνουν τον πελάτη.


ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΙΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ;

H ιστοσελίδα www.versuscollection.gr χρησιμοποιεί το πρωτόκολλο SSL, για ασφαλείς online εμπορικές συναλλαγές. Με αυτόν τον τρόπο κρυπτογραφούνται όλες οι προσωπικές σας πληροφορίες, όπως ο αριθμός της πιστωτικής κάρτας, το όνομα και η διεύθυνσή σας, έτσι ώστε να μην μπορούν να διαβαστούν ή να αλλαχτούν κατά την μεταφορά τους μέσω του Internet. Το πρωτόκολλο SSL (Secure Sockets Layer), είναι σήμερα το παγκόσμιο Standard στο διαδίκτυο για την πιστοποίηση δικτυακών τόπων (Websites) στους δικτυακούς χρήστες και για την κρυπτογράφηση στοιχείων μεταξύ των δικτυακών χρηστών και των δικτυακών εξυπηρετητών (WebServer).


ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΚΥΡΩΣΩ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ;

Η versuscollection σας δίνει τη δυνατότητα να ακυρώσετε την παραγγελία σας εφόσον το επιτρέπει η κατάστασή της. Αυτό σημαίνει πως ο μέσος χρόνος για να ακυρώσετε την παραγγελία σας είναι 24 ώρες από την καταχώρησή της. Εάν επιθυμείτε να πραγματοποιήσετε ακύρωση της παραγγελίας σας, παρακαλούμε καλέστε μας στο 2610 330492 (Δευ.-Παρ.: 10.00-18.00), αναφέροντας τον αριθμό παραγγελίας.


ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΔΕΚΤΗ Η ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΜΟΥ;

Μπορεί να υπάρχουν διάφοροι πιθανοί λόγοι που δεν γίνεται δεκτή η πιστωτική σας κάρτα και σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να απευθυνθείτε στην τράπεζά σας για να σας ενημερώσει.


ΠΟΥ ΑΠΕΥΘΥΝΟΜΑΙ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ;

Σε περίπτωση που αντιμετωπίσετε οποιοδήποτε πρόβλημα σχετικά με την παραγγελία σας, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας με τους ακόλουθους τρόπους:

μέσω τηλεφώνου στο 2610 330492 (από Δευτέρα έως Παρασκευή 10:00 – 18:00)

μέσω e-mail στο info@versuscollection.gr


ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΩ ΕΝΑ ΠΡΟΪΟΝ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΠΟΥ ΜΟΛΙΣ ΕΒΑΛΑ;

Εάν έχετε ολοκληρώσει την παραγγελία σας δεν μπορείτε να προσθέσετε κάποιο άλλο προϊόν. Θα πρέπει να πραγματοποιήσετε μία παραγγελία εκ νέου και να σημειώστε στο πεδίο "Σχόλια" ότι είναι συμπληρωματική παραγγελία και θα σας σταλεί email με το νέο σύνολο χρέωσης αφού υπολογιστούν εκ νέου τα έξοδα αποστολής - αντικαταβολής ή να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά, να συμπληρώσουμε εμείς το νέο προϊόν που θέλετε να προστεθεί. Μπορείτε να συμπληρώσετε προϊόντα στην παραγγελία σας εντός 1 ώρας από την πραγματοποίηση της.


ΤΙ ΚΑΝΩ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΕΝΑ ΠΡΟΪΟΝ ΛΕΙΠΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ;

Σε αυτή την περίπτωση επικοινωνήστε μαζί μας μέσω email (info@versuscollection.gr) ή μέσω τηλεφώνου ( 2610330492) για την επίλυση του προβλήματος.


ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΑΤΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΕΧΩ ΛΑΒΕΙ ΕΝΑ E-MAIL ΠΟΥ ΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΠΟΘΕΜΑ ΣΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΠΡΟΪΟΝ. ΓΙΑΤΙ ΣΥΝΕΒΗ ΑΥΤΟ;

Δυστυχώς, παρ’ όλο που το σύστημά μας κατά την πραγματοποίηση της παραγγελίας σας, έδειξε ότι υπάρχει απόθεμα στο συγκεκριμένο προϊόν, κατά την συλλογή του από την αποθήκη μας διαπιστώθηκε ότι δεν υπήρχε διαθεσιμότητα. Σε αυτή την περίπτωση υποχρεούμαστε να ακυρώσουμε την παραγγελία σας χωρίς καμία δική σας επιβάρυνση. Σε περίπτωση που έχει εξοφληθεί με κάρτα, το ποσό χρέωσης επιστρέφεται σε αριθμό λογαριασμού που θα μας δώσετε, κατόπιν επικοινωνίας εντός 10ημερών


ΜΕ ΠΟΙΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΣΥΝΕΡΓΑΖΕΣΤΕ;

Για τις αποστολές η versuscollection συνεργάζεται με την εταιρεία ELTA Courier.


ΣΕ ΠΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΠΑΡΑΛΑΜΒΑΝΩ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΙΟ ΚΟΣΤΟΣ;

Εντός 2 έως 5 εργάσιμων ημερών (δεν πραγματοποιούνται παραδόσεις Σάββατο-Κυριακή και αργίες) για όλη την Ελλάδα, εφόσον τα προϊόντα που έχετε παραγγείλει είναι διαθέσιμα. Οι παραπάνω προθεσμίες δεν ισχύουν σε περιόδους άσχημων καιρικών φαινομένων, απεργιών και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας που μπορεί να επηρεάσει τους χρόνους παράδοσης. Λόγω του μεγάλου όγκου παραγγελιών που έχουν να διαχειριστούν οι εταιρείες courier και λόγω του μεγάλου φόρτου των μηχανογραφικών συστημάτων τους, παρατηρούνται σημαντικές καθυστερήσεις στις παραδόσεις αλλά και στην διαχείριση των παραγγελιών.

Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν δεν είναι άμεσα διαθέσιμο, θα ενημερώνεται ο πελάτης έγκαιρα για τον εκτιμώμενο χρόνο παράδοσης.

Σημείωση: Όσες παραγγελίες καταχωρούνται μέχρι τις 12:30 μ.μ. (ώρα Ελλάδας), επεξεργάζονται από εμάς την ίδια ημέρα, ενώ πέραν αυτής της ώρας οι παραγγελίες επεξεργαζόμαστε την επόμενη ημέρα. Όσες παραγγελίες καταχωρούνται την Παρασκευή μετά τις 12:0 μ.μ. (ώρα Ελλάδας) και καθ’ όλη τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου, επεξεργάζονται τη Δευτέρα.


ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΩ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΜΟΥ;

Στις αποστολές εντός Ελλάδος κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας λαμβάνετε ενημερωτικό e-mail που επιβεβαιώνει την επιτυχημένη πραγματοποίηση της και ακολουθεί νέο email που σας δίνει τον αριθμό αποστολής και την πορεία της. 


ΕΧΕΙ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΙ Η ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΜΟΥ; ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ;

Στην περίπτωση που η παράδοση έχει καθυστερήσει παραπάνω από το αναμενόμενο διάστημα που ορίζεται θα πρέπει να επικοινωνήσετε μέσω e-mail στο info@versuscollection.gr είτε μέσω τηλεφώνου στο 2610 330492 (από Δευτέρα έως Παρασκευή 10:00 – 18:00) και θα προχωρήσουμε στην επίλυση του προβλήματος.


ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΑΠΟΥΣΙΑΖΩ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΜΟΥ;

Αν το εμπόρευμα φτάσει στον προορισμό του και απουσιάζετε, τότε η Speedex ταχυμεταφορική θα προσπαθήσει άλλες 2 φορές, τις επόμενες εργάσιμες ημέρες, έτσι ώστε να σας παραδώσουν την παραγγελία σας. Σε περίπτωση που τελικά η αποστολή δεν επιτευχθεί τότε η παραγγελία σας επιστρέφει αυτομάτως σε εμάς και καταχωρείται ως Άρνηση.


ΤΟ Φ.Π.Α. ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΤΙΜΗ;

Το Φ.Π.Α. των προϊόντων συμπεριλαμβάνεται στην αναγραφόμενη τιμή.


ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΩΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ;

Στις περιπτώσεις εκείνες στις οποίες υπάρχει ελάττωμα στο προϊόν ή έχει εκτελεστεί λανθασμένα με υπαιτιότητα της εταιρείας η παραγγελία σας, έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν χωρίς χρέωση και να ζητήσετε είτε πιστωτικό, είτε επιστροφή χρημάτων, είτε την αντικατάστασή του με άλλο προϊόν ή προϊόντα μέχρι του ύψους του τιμήματος που έχετε καταβάλει για το αγορασθέν προϊόν ή με πρόσθετο τίμημα αν επιθυμείτε, μέσα σε δέκα (10) ημερολογιακές ημέρες από την παραλαβή του προϊόντος και κατόπιν συνεννόησης με την εταιρεία στο τηλέφωνο 2610330492 (Δευτέρα - Παρασκευή, 10:00-18:00) ή μέσω email στο info@versuscollection.gr

Στην περίπτωση που επιλέξετε επιστροφή χρημάτων, κατά την αποστολή του προϊόντος θα πρέπει να συμπληρώσετε την φόρμα επιστροφής , ακολουθώντας τα παρακάτω βήματα:

1. Ο λογαριασμός μου

2. Επιστροφή χρημάτων

3. Συμπλήρωση στοιχείων

Η χρέωση για την επιστροφή χρημάτων επιβαρύνει τον αποστολέα.

Από τη στιγμή που θα λάβουμε το αίτημα σας, η επιστροφή χρημάτων θα πραγματοποιηθεί εντός δεκαπέντε (15) εργάσιμων ημερών, στον τραπεζικό λογαριασμό που θα δηλώσετε.

Επιστροφή χρημάτων δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί σε κατάστημα.

Εάν το προϊόν που θα επιστραφεί είναι μέρος παραγγελίας, το ποσό που θα καταβληθεί είναι το κόστος του προϊόντος και όχι τα τυχόν έξοδα αποστολής που μπορεί να έχουν χρεωθεί για την εκτέλεση της αρχικής ολόκληρης παραγγελίας.


Αλλαγές γίνονται με αποστολή μόνο μέσω της εταιρείας ELTA Courier, συμπληρώνοντας τα κάτωθι στοιχεία παραλήπτη:


OXYGEN PLUS 191197- VERSUS COLLECTION

Γοργοποτάμου και Μενελάου 41, Πάτρα

ΤΚ 26332

ΤΗΛ 2610 330492

Για να φτάσουν τα προϊόντα σε καλή κατάσταση πρέπει να συσκευάζονται κατάλληλα, έτσι ώστε να είναι προστατευμένα κατά την αποστολή.


Αφού παραλάβουμε το προϊόν, θα επεξεργαστούμε άμεσα το αίτημά σας και θα σας ενημερώσουμε τηλεφωνικά για τον τρόπο διεκπεραίωσής του. Η versuscollection θέλοντας να σας προσφέρει την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση σας δίνει το δικαίωμα να υποβάλετε οποιοδήποτε παράπονό σας μέσω email στο info@versuscollection.gr


ΠΩΣ ΘΑ ΓΝΩΡΙΖΩ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΤΟΥ ΕΠΙΣΤΡΑΦΕΝΤΟΣ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ;

Όταν το προϊόν φτάσει στις αποθήκες μας ενημερώνεστε τηλεφωνικά από το τμήμα επιστροφών μας.